مقایسه یخچال فریزر دوقلو ال جی و سامسونگ

Wiki Article


این دسته از یخچال ها را اکثرا در مدل های بالا رده شرکت ال جی می بینیم که اصطلاحا به آن ها سری نکست می گویند. اگر به طراحی یخچال نکست نگاه کنیم متوجه می شویم علاوه بر دو درب سمت چپ و دو درب سمت راست، یک هوم بار در سمت راست تعبیه شده است. در نگاه اول بهیخچال نکست ال جیچيزی که بيشتر جلب توجه می کند طراحی موسوم بهDoor-in-Doorاستفاده شده در آن می باشد که برای اولين بار در سری بنتلی شاهد آن بوديم. اين درب بزرگ که جايگزين بار سايدبای سايد های معمولی شده فضای بيشتری جهت گذاشتن اقلام پرمصرف و نوشيدنی ها به کاربر می دهد. همچنين با وجود اين درب نياز به باز شدن درب اصلی کاهش پيدا می کند و به اين ترتيب صرفه جويی زيادی در مصرف انرژی به عمل می آيد.


اگر قصد خرید این یخچال نقره ای را با بهترین قیمت و اقساط ، هم اکنون از فروشگاه اینترنتی arka90اقدام نمایید. اگر با خواندن مطالب این نوشته هنوز بخاطر کمی بودجه خرید دنبال یخچال کارکرده هستید حتما با مشاوران مجرب ما در فروشگاه تی سی ال تماس بگیرید . یخچال های مارک تی سی ال امروزه پر فروشترین یخچال های با کیفیت در ایران محسوب میشوند. ما سعی کردیم مدل هایی رو معرفی کنیم که بیشتر پرچمدار باشن درسته که در بین اون ها مدل ها اقتصادی هم هست ولی اکثرا مدل هایی هستند که از لحاض مصرفی بهینه اند. در کل هرچقدر موتور یخچال ها بهینه تر بشه و خود دستگاه از امکانات بروز تری استفاده کنه مصرف اون هم به شدت پایین میاد. به ندرت مدلی پیدا میشه که در سطح C و D باشه که در واقع اینها برند های تازه کار اند و ما هم برند تازه کار یا برندی که امتحان پس نداده باشه، معرفی نکردیم.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

در تلویزیون‌های هوشمند سام الکترونیک نیز برای به اشتراک‌گذاری‌های محتوا بین دستگاه‌های مختلف و تلویزیون از فناوری Smart View استفاده می‌شود. استفاده از تمام اپلیکیشن‌های جدید سازگار با اندروید تی‌‌وی در این تلویزیون‌ها امکان‌‌‌پذیر باشد. درضمن اندروید تی‌وی امکان دسترسی به گوگل پلی استور و استفاده از اپلیکیشن‌های موجود در این اپ استور را گه با اندروید تی وی سازگار هستند، فراهم می کند.اپلیکیشن‌هایی مثل اپلیکیشن‌های استریم ویدیوی داخلی و خارجی مثل یوتیوب، نتفلکیس، فیلیمو و نماوا. سیستم‌عامل تلویزیون‌های هوشمند هر دو برند اندروید است و در تلویزیون‌های جدید آن‌ها از اندروید ۹ استفاده شده است. از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.


اکثرا یخچال های بالا پایین شرکت ال جی در ظرفیت های 20 تا 30 فوت مونتاژ می شوند همین امر باعث شده که در اکثر منازل کوچک، ادارات و باغات از این نوع یخچال ها استفاده کنند. بهترین یخچال فریزر ،یخچال‌ های کوچک که با نام‌ های مختلفی مثل «کامپکت»، «مینی» یا «هتلی» هم شناخته شده‌ اند، مناسب دفاتر اداری کوچک یا خوابگاه‌ ها هستند. این یخچال‌ ها قیمت کمی دارند و فضای کمی هم اشغال می‌ کنند؛ البته معمولا هیچ فناوری خاص و جدیدی در ساخت این یخچال‌ها استفاده نمی‌ شود. سر‌ و‌ صدا و مصرف انرژی بالا و اغلب کیفیت ساخت پایینی دارند. این یخچال‌ ها معمولا قسمتی هم به‌ نام یخدان دارند که می‌ توان از آن برای فریز کردن مواد غذایی و آب استفاده کرد؛ البته انجماد در این قسمت در دماهای نزدیک به صفر انجام می‌ شود و برای نگهداری در حالت انجماد برای مدت طولانی، مناسب نیست.


• اسنوا در یخچال های جدید خود از کمپرسورهای نسل جدید High Efficiency استفاده نموده است که از نظر مصرف انرژی و سر و صدا کیفیت قابل قبولی دارند. اسنوا برندیه که در تولید یخچال های خودش یک چارچوب مشخصی روتعریف کرده. محصولات این برند از نظر کیفیت معمولا در رده قابل قبولیه و کاربران هم رضایت حداکثری را از تولیدات اسنوا داشتن.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بانه


اما ابعاد یخچال ساید بای ساید سامسنوگ با ابعاد یخچال ساید بای ساید ال جی متفاوت است . اگر به دنبال بهترین برند یخچال فریزر ایرانی هستید باید بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی که در بازار جز بهترین و پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی موجود در بازار وجود دارند را بشناسید. در بین یخچال های ایرانی، تا قبل از ورشکستگی شرکت ارج، بهترین محصولات برودتی ساخت ارج بود.تا اواخر سال ۸۸ کیفیت یخچال های ایرانی به خاطر استفاده از کمپرسور و قطعات اصلی اروپایی (آلمانی، ایتالیایی) و ژاپنی قابل قبول بود. به عنوان مثال الکترواستیل با کمپرسورهای اتریشی و امرسان با کمپرسورهای ژاپنی. از اوایل سال ۸۹ به خاطر اعمال تحریم ها، افزایش بهای دلار و دشواری های بازرگانی تولیدکنندگان داخلی به خاطر قیمت، کیفیت را کمرنگ تر نمودند.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

تلویزیون کیو 70 ای جزو تلویزیون های سری 7 و میان رده سامسونگ است و برای استفاده های حرفه ای مانند تماشای فیلم و بازی کردن با کنسول های نسل... از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. کلیه قیمت های ذکرشده در این مقاله مربوط به تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ است. در ضمن در تلویزیون‌های Direct LED شدت هاله نور در اطراف تصاویر بسیار کمتر از تلویزیون‌های Edge LED است. اما درصورتی‌که این تلویزیون‌ها از استانداردهای بالاتر HDR یعنی +HDR 10 برخوردار بودند، طبیعتاً در نمایش محتوای HDR عملکرد بهتری داشتند.


مقایسه یخچال فریزر دوقلو ال جی و سامسونگ


دروغ نگم از سال 88 تا الان داریم استفاده می کنیم از لحاظ سرمایش و از لحاظ فنی به هیچ مشکلی بر نخوردیم البته بگم اگر مصرف مواد غذایی بالایی دارید شاید یکم براتون کوچیک باشه اما از لحاظ فنی من تا الان مشکلی ندیدم. برای بررسی اصل و تقلبی باید مدل مورد نظر را در سایت سامسونگ پیدا کرده و تصاویر موجود در آن را با مدل مورد نظر مقایسه کنید که دقیقا یکی باشند. ولی برای بررسی اصالت آن فقط مدل مهم نیست.بلکه باید شکل ظاهری آن هم با عکسهای داخل سایت سامسونگ یکی باشد. این را هم بدانید که یخچال های مونتاژ چین هم از نطر کیفیت ساخت از مونتاژ کره کمتر نیستند و در کل یخچال های ال جی بسیار با کیفیت هستند.


اما قابلیت Easy Rack plus در ماشین ظرف‌شویی باعث می‌شود کاربر دچار چالش‌های این چنینی برای شستن ظروف بزرگ در ماشین ظرف‌شویی نشود. مصرف انرژی در این مدل خوب است و طراحی ظاهری آن زیبا و کیفیت قفسه‌ها مناسب است. خدمات پس از فروش یخچالهای دوو و اسنوا یکسان و توسط یک شرکت(انتخاب سرویس خامی ) انجام می شود. در مقاله دیگری به مقایسه یخچال اسنوا و دوو خواهیم پرداخت ولی بطور کلی می توان عنوان نمود که این دو برند دارای تکنولوژی ساخت تقریبا یکسان می باشند. نظرات مشتریان با توجه به هر مدل یخچال و فریزهای دوو متفاوت است.


سبدهای پلاستیکی بزرگ با فریزر شما را از کمبود جا نجات می دهد. کیفیت ساخت بالا در کنار طراحی جذاب و زیبا از ویژگی های این محصول است. از ویژگی های برجسته سری Paramo Doo می توان به کمپرسور هوشمند ، سیستم خنک کننده پیشرفته و مصرف انرژی کم اشاره کرد.



مارک امرسان یکی از بهترین برند یخچال فریزر ایرانی در بازار است. در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید سعی کردیم تمام نکاتی که شما باید هنگام خرید یخچال و فریزر بدانید را برای شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید. در صورتی که تمایل دارید قیمت خرید یخچال و فریزر در مدل های مختلف را بدانید و باهم مقایسه کنید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید. اگر در گذشته نام خرید یخچال فریزر ایرانی را می آوردیم، احتمالا با مخالفت های بسیاری روبرو می شدیم. مخصوصا که یخچال های ایرانی قدیمی، برفک های عجیب و غریبی می زدند. حالا با گذشت زمان، همه چیز فرق کرده یعنی دوباره یخچال هایی با برند ایرانی در بازار وجود دارند که با بالاترین کیفیت تولید می شوند.


همچنان که کیفیت یخچال دوو در سطح بالایی قرار دارد، با توجه به هر مدل، معایبی نیز وجود دارد. بطور خلاصه حمل و نقل آسانتر و فضای فریزر بزرگتر از مزایای یخچال های دوقلو نسبت به ساید به شمار می آید. در این نوع، یخچال و فریزر کاملا جدا هستند و علاوه بر اینکه موتور جداگانه‌ای دارند، می‌توان آن‌ها را جدا از هم در نقاط مختلفی از آشپزخانه قرار داد. یخچال‌های ساید دوو با توجه به نوع، قابلیت‌های متفاوتی دارند.


قیمت یخچال فریزر دوقلو استیل ال جی


از لحاظ مقایسه خدمات پس از فروش و رضایت مشتری باز هم در خد جزئی شرکت گلدیران عملکرد بهتری داشت. مصرف انرزی هر دو حداقل و دارای رده انرژی A یا +A می باشند. دمای این کشو را می توان مانند یخچال یا متفاوت با دمای یخچال تنظیم نمود. در اصل سرمای یخچال توسط باز و بسته شدن دمپر هوا تنظیم می گردد. حال زمانی که سرمای یخچال به میزان درجه تنظیمی رسید مسیر انتقال هوا توسط یک دریچه (دمپر) بسته می شود.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

پنل‌های ۱۰ بیتی می‌تواند طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها با سایه رنگ‌های بیشتری را نمایش دهند. در ضمن در تلویزیون‌های دارای پنل‌ ۱۰ بیتی شاهد جزپیات تصپویر بیشتری هستیم. راهنمای شما هستیم که اگر لوازم خانگیتان خراب شد، غم به دلتان راه ندهید. بین یخچال همیالیا و الکتروستیل کدوم رو بخرم بهتره؟ لطفا راهنمایی کنید.


یخچال فریزر دوقلو ال جی اصل کره


سنسور دیفراست هم پارسال تعویض کردم راهنمایی می فرمایید مشکل از چی هست؟ احساس میکنم موتور یخچال بیش از اندازه در طول شبانه روز استارت میزنه . در رابطه با اندازه ابعاد ساید بای ساید ، مقدار وزن یخچال ساید هم از اهمیت بالایی برخوردار است . پس اگر در رابط با وزن یخچال ساید کنجکاو هستید توصیه می کنم به هنگام خرید از وزن یخچال ساید مورد نظر اطمینان حاصل کنید . یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی بوش می‌باشد که یک شرکت آلمانی است که در جهان شهرت بسیار بالایی دارد. که همین باعث شده متقلبین بیشترین مانور را روی همین برند می‌دهند و یخچال‌های فیک با شباهت ظاهری مختصر را انتخاب می‌کنند و با تعویض لوگو، کارتن و بسته‌بندی جدید به این برند تبدیل می‌کنند.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ
یخچال فریزر دوقلوی جدید ال جی

یخچال های ساید بای ساید میان جوانان محبوبیت بالاتری دارند و یخچال های دوقلو میان خانواده های پر جمعیت. در نهایت دقت کنید، یخچال فریزر جزء کالاهای خانگی بادوام است که سال‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. به همین دلیل، تحقیق و جستجو در هنگام خرید یخچال فریزر به شدت توصیه می‌شود، خصوصاً تحقیق اینترنتی از وب‌سایت‌هایی مانند ایمالز. هر چند قطعاً این ویژگی‌ها باعث افزایش قیمت یخچال می‌شوند، اما برخی از آنها واقعاً کاربردی هستند و ارزش صرف هزینه بالاتر را دارند؛ چرا که قرار است یخچال فریزر شما چندین سال کار کند. در ایمالز امکان مقایسه قیمت انواع برندهای یخچال و فریزر فراهم است و شما می‌توانید به راحتی و تنها با یک کلیک، قیمت انواع برندها و مدل‌های یخچال و فریزر را با هم مقایسه کنید. در این صورت لازم نیست روزها وقت خود را صرف گشتن مغازه‌های مختلف کنید.


یخچال فریزر دوقلو ال جی جدید


در رابطه با وزن یخچال ساید اسنوا باید بگوییم که این نوع یخچال ها از وزن بالایی برخوردار هتند . ماشین لباسشویی، ماشین لباسشویی دوقلو ایندزیت آریستون ال جی ... فناوری Motion price در این مدل جاسازی شده، به لطف این قابلیت در فیلم و سریال‌های اکشن و جنگی که اجسام در حال حرکت هستند، از تاری دید و یا بریدگی جلوگیری می‌شود‌‌.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

این پردازنده ریتم ها و سبکهای مختلف موسیقی را از هم تشخیص می‌دهد. یعنی میتواند تشخیص دهد که سبک یک موسیقی چیست و ریتم مناسب را پخش نماید که این خود پیشرفتی قابل توجه در کیفیت صدا محسوب می‌شود. این کار باعث کاهش اتلاف سرما می‌شود و غذا را به مدت بیشتری و تازه تر نگه می‌دارد. در کنار این طراحی فوق العاده زیبا و شیکی به آشپزخانه شما می بخشد .


هر three یا four هفته یخچال را از برق کشیده، زیرش رو جارو بکشید و داخلش را با جوش شیرین و آب سرد تمیز کنید . این تلویزیون یکی دیگر از کیولدهای جی پلاس است که از قابلیت Air mouse و فناوری Adaptive Sound Control برخوردار است و قابلیت نمایش میلیاردها رنگ را دارد. تعداد پورت‌های این تلویزیون دو پورت HDMI، دو پورت USB، یک خروجی کامپوزیت، یک خروجی صدای اپتیکال و یک خروجی هدفون است (پورت‌های سایر تلویزیون‌های جی پلاس نیز به همین صورت است. قیمت تلویزیون سام الکترونیک مدل ۳۲T4100 سایز ۳۲ اینچ ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. قیمت تلویزیون سام الکترونیک مدل UA50T5500TH سایز ۵۰ اینچ ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. قیمت تلویزیون سام الکترونیک مدل UA43T5100TH سایز ۴۳ اینچ ۶ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان است.


یخچال فریزر دوقلو ال جی استیل


گفتنی است، این محصول در گروه بهترین یخچال فریزر ایرانی موجود در بازار به شمار می‌آید. در دنیای امروز یخچال فریزر یکی از کالاهای اساسی هر آشپزخانه‌ای است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. از طرفی دغدغه عروس‌خانم‌ها این است که بهترین برند یخچال را برای جهیزیه‌شان تهیه کنند. از این رو باید قبل از خرید از افراد خبره و حرفه‌ای در این زمینه مشاوره بگیرید تا بتوانید بهترین نوع یخچال فریزر را بخرید. مشاورین ما در آینو می‌توانند به صورت تلفنی مشاوره لازم در این امور را به شما بدهند.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

فراموش نکنید که شما یکبار اقدام به خرید این کولرهای گازی می کنید ولی تا سالها می توانید از آنها استفاده کنید. قطعا این تجربیات ارزشمند، به سایر کاربران در خرید یخچال فریز کمک خواهد کرد. هر دو برند جزو بهترین و باسابقه‌ترین تولیدکنندگان یخچال هستند.



چرخ‌ها برای حرکت آسان یخچال (مثلاً هنگام تمیز کردن پشت یخچال) استفاده می‌شوند. این یخچال برخلاف سایر یخچال‌های هم‌ردیف خود، قفل کودک ندارد. شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین مقاله به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.


این محصول دارای یک آبسردکن بوده که بر روی درب تعبیه شده است. همچنین، در قسمت داخلی درب یخچال نیز قفسه و محفظه‌هایی قرار داده شده که می‌تواند برای نگهداری تخم‌مرغ، بطری، داروهای یخچالی و بسته‌های کوچک مورد مصرف قرار گیرد. بهتر است بدانید، مدل «فریزر پایین» کمترین مصرف انرژی را دارد. ابعاد نسبتا کوچکی دارد و در مقایسه با دیگر یخچال فریزرهای دوقلو، فضای کمتری را اشغال می‌کند. این یخچال فریزر دوقلو دارای ارتفاع ۱۷۱ سانتی‌متر، عرض ۶۲ سانتی‌متر و عمق ۶۰ سانتی‌متر است. این یخچال فریزر دوقلو دارای پنج طبقه و دو کشور است که در قسمت آب‌سردکن آن چهار کشو مجزا قرار دارد.


یخچال فریزر دوقلو ال جی خوبه


از طرف دیگر در این یخچال ها، بخش هایی تعبیه شده که در آنها می توانید برخی مواد غذایی را بگذارید که می خواهید در دمایی پایین تر از دمای سایر بخش های یخچال نگهداری شوند ولی در فریزر قرار داده نشوند. با این توصیفات و موارد مهم خرید یخچال ساید بای ساید، می توانید بهتر در مورد خرید و به صرف بودن قیمت یخچال ساید بای ساید تصمیم بگیرید. شرکت هیمالیا توانسته با حفظ و ارتقاع کیفیت محصولات خود بخصوص یخچال فریزر هیمالیا در طول نیم قرن به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی شناخته شود و رقیبی جدی برای دیگر برندها محسوب شود. از شرکتی که از سال 1979 تاکنون یعنی حدود 42 سال فعالیت در تولیدات لوازم خانگی دارد، باید بالاترین کیفیت را انتظار داشت. اولین کلمه‌ای که مشتریان بعد از استفاده کردن یخچال سامسونگ می‌گویند معمولا جادار و بوی تازگی است. یخچال هایی که بهترین تکنولوژی و فیتلر های بهداشتی و تهویه مطبوع داخلش کار شده است تا میوه و سبزی و مواد غذایی شما همیشه بوی تازگی و طراوت بدهد.


اگر بخواهیم برای آشنایی با یخچال های ساید بای ساید به صورت کلی و خلاصه عمل کنیم باید بگوییم که این یخچال ها با دو درب باز شونده و قفسه هایی که برای آن ها در نظر گرفته شده امروزه جزو پر طرفدارترین یخچال های بازار هستند. از طرفی ال جی بیشتر بر مسائلی مانند تکنولوژی جدید، بهینه بودن مصرف انرژی و عمر و دوام محصول تاکید دارد. از نتیجه مصاحبه هایی که با خانم های خانه دار داشتیم تعدادی از آن ها ال جی و تعدادی سامسونگ را انتخاب کردند. در میان تمام مارک های موجود در بازار سامسونگ جایگاه بالاتری دارد اما همه چیز به شما و انتخاب هایتان برمیگردد. فاکتور های زیادی مانند میزان بودجه مصرفی شما، تعداد افراد خانواده، رنگ و شکل طرح ظاهری در خرید شما تاثیر گذار است. در هنگام خرید یخچال و فریزر حتماً به رنگ و مدل آن توجه کنید.

Report this wiki page